אגף מנהל תלמידים
מר איל אופיר, ראש האגף
אגף מינהל התלמידים מארגן ומנהל את הפעילות הקשורה במהלך הלימודים של תלמידי האוניברסיטה לכל התארים וכולל את השירותים הבאים: הרשמה וקבלת תלמידים; בחינות, אישורים, בוגרים; שכר לימוד; שנתון האוניברסיטה; חדרי לימוד; תיקיית התלמידים.
אתר האגף באינטרנט: http://mt.haifa.ac.il – מידע למתעניינים, לסטודנטים ולבוגרים.
המחלקה להרשמה וקבלה – מנהלת: גברת מורן שוורצר
קבלת קהל: בימים א׳-ה׳ בשעות 15:00-09:00, (בית הסטודנט, קומה 1, חדר 104).
בימי שישי, בערבי חג ובחול המועד לא מתקיימת קבלת קהל.
שעות מענה טלפוני: 9:00-12:00.
תואר ראשון- טלפון: 04-8240324/5/6
תארים מתקדמים– טלפון: 04-8249103, 04-8249982, 04-8288667
מכינה-טלפון: 04-8249366
פנייה במייל לתואר ראשון: undergraduate@univ.haifa.ac.il
פנייה במייל לתארים מתקדמים: graduate@univ.haifa.ac.il
פנייה במייל: בפניות במייל יש להקפיד לציין את כל הפרטים המזהים: שם משפחה, שם פרטי, מספר זהות, מספר טלפון.
סדרי הרשמה וקבלה
הרשמת מועמדים נעשית באמצעות האינטרנט. פרטים מדוייקים על נהלים ומועדי הרשמה לאוניברסיטה מתפרסמים באתר האינטרנט של אוניברסיטת חיפה
המחלקה להרשמה ולקבלה מטפלת בפניותיהם של:
- מועמדים חדשים המבקשים להתקבל לאוניברסיטה לתואר ראשון, שני, שלישי, לימודי תעודה ולימודי השלמות.
- תלמידים אשר הפסיקו ומחדשים לימודיהם.
- תלמידי מוסדות אקדמיים אחרים המבקשים להעתיק לימודיהם לאוניברסיטת חיפה ללימודי התואר הראשון או לתארים מתקדמים.
- תלמידי האוניברסיטה, תלמידים בפועל, המבקשים להחליף ו/או להוסיף חוג לימודים, או להתקבל ללימודי תעודה ו/או ללימודים מתקדמים (תארים שני ושלישי).
תנאי הקבלה הכלליים ללימודים לתואר ראשון, לתואר שני, לתואר שלישי וללימודי תעודה מפורסמים מדי שנה, באתר האינטרנט, וכן ניתן לקבלם במרכז הייעוץ למועמדים.
לאתר אגף מנהל תלמידים – מחלקת הרשמה וקבלה לחץ כאן
מחלקה לשירותי תלמיד ושכר לימוד מנהלת: גברת ליאת רייבי
קבלת קהל: בימים א׳-ה׳ בשעות 15:00-09:00.
בית הסטודנט, קומה 0,
שעות מענה טלפוני: 9:00-12:00, טלפון 04-8240320.
רישום לשנת הלימודים תשפ"ו
רישום מערכת השיעורים נערך פעם אחת בשנה לקראת תחילת שנת הלימודים על ידי התלמיד, ומהווה תנאי למעמדו כתלמיד באותה שנת לימודים, להבטחת מקומו בקורסי הלימוד המועדפים על ידו וכן לקיום מעקב אקדמי מסודר. על התלמיד להירשם בתחילת השנה לכל הקורסים שעליו ללמוד באותה שנה, כולל רישום מלא לקורסי סמסטר ב׳ וסמסטר קיץ (רישום זה הוא הקובע את שכר הלימוד השנתי ואת החלוקה לתשלומים).
שימו לב: תוספת קורסים בסמסטר ב׳ וסמסטר קיץ, מעדכנת אוטומטית את שכר הלימוד השנתי ואת החלוקה השנתית לתשלומים רטרואקטיבית החל מהתשלום השני ואילך, כולל חיובי הצמדות וריביות.
קורס שהתלמיד נרשם אליו, ולא הודיע על ביטולו במועד השינויים ייחשב לתלמיד כקורס שלא השלימו (גם אם לא השתתף בו) ויידרש לשלם עבורו.
האחריות להרכבת מערכת השיעורים, למעקב אחריה והתאמתה לתקנות תכנית הלימודים מוטלת על התלמיד.
הנחיות לביצוע הרישום מתפרסמות באיגרת לתלמיד שתפורסם בתחילת חודש אוגוסט.
יש לערוך רישום לפני יום תחילת הלימודים (26.10.2025). רישום מערכת השיעורים אחרי תאריך זה מותנה באישור ראש החוג ובתשלום דמי איחור בסך 147 ש״ח צמוד למדד חודש יולי 2024. תעריף לשנה"ל תשפ"ו יתפרסם בהמשך.
לתשומת לבכם, בכל מקרה אחרי ה- 15.04.2026 לא ניתן יהיה לערוך רישום לשנת הלימודים תשפ"ו.
כל תלמיד יפיק תדפיס מערכת השיעורים שלו מפורטל הסטודנטים באינטרנט ויתבקש לבדוק אם הוא תואם את התוכנית שהגיש.
לתשומת לבכם: לצפייה והדפסה של מערכת השיעורים המעודכנת באתר האוניברסיטה באינטרנט אתר אגף מינהל תלמידים http://mt.haifa.ac.il פורטל הסטודנטים > מידע > מערכת שעות.
קורס אשר לא יכלל בתדפיס, לא יוכר לתלמיד והוא לא יורשה לגשת לבחינה או להגיש עבודה באותו קורס.
הערה:
תלמיד החייב שכר לימוד משנים קודמות יהא מנוע מעריכת רישום עד לפירעון החוב. היה ומסיבה כלשהי הצליח לערוך רישום, למרות קיום חוב קודם, רשאית האוניברסיטה להפסיק את לימודיו ו/או למנוע ממנו שירותים כלשהם כגון בחינות, אישורים, ציונים, וכדומה עד לסילוק החוב.
שינויים במערכת השיעורים
ניתן לערוך שינויים במערכת השיעורים לגבי שלושת הסמסטרים: בין התאריכים 02/11/2025 – 19/10/2025.
שינויים לגבי קורסי סמסטר ב' וסמסטר קיץ בלבד ניתן לערוך גם בין התאריכים: 15/03/2026 – 01/03/2026.
שינויים בחוגי הרישום הממוחשבים יתבצעו אך ורק באמצעות האינטרנט.
שינויים בחוגים/תארים שאינם ממוחשבים יערכו בתאריכים הנזכרים לעיל בין השעות 13:00-10:00 במזכירויות החוגים. שינויי קורסים חייבים להיעשות במועדים הנקובים לעיל.
לא יתאפשרו שינויים במערכת לאחר מועדים אלה.
האחריות להרכבת מערכת השיעורים, למעקב אחריה והתאמתה לתקנות תכנית הלימודים מוטלת על התלמיד.
כל תלמיד יכול לקבל ייעוץ אקדמי בכל הנוגע ללימודיו וכן הדרכה בהרכבת תכנית הלימודים השנתית. המבקש ייעוץ כזה, יפנה למזכירות החוג.
סמסטר ב׳ תשפ"ו ייפתח ביום שני, י"ט אדר, תשפ"ה, 08.03.2026.
רישום לקורסים/הכנת מערכת השיעורים/שינויים במערכת לתלמידים המתחילים לימודיהם בסמסטר ב׳ תשפ"ו – ייערכו בתאריכים 01.03.2026 עד 15.03.2026. רישום לחוגים ממוחשבים נעשה באמצעות האינטרנט. רישום לחוגים לא ממוחשבים ייערך בין השעות 13:00-10:00 במזכירויות החוגים.
לצורך החזרים ומלגות, על כל תלמיד להקפיד ולהזין בעצמו פרטי חשבון בנק בפורטל הסטודנטים.
תעודת סטודנט/תעודת תלמיד
תלמידים החברים באגודת הסטודנטים מקבלים תעודה אחת, משותפת לאוניברסיטה ולאגודה.
תלמידים חדשים בתשפ"ו – רשאים לקבל תעודה לאחר ביצוע רישום מערכת לימודים.
סטודנטים חדשים המעוניינים להיות חברים באגודת הסטודנטים צריכים להירשם כחברי אגודה לפני הנפקת הכרטיס, באמצעות לינק שיפורסם בכל אמצעי המדיה של אגודת הסטודנטים לרבות, באתר אגודת הסטודנטים לקראת תחילת שנת הלימודים.
כרטיסי סטודנט לחברי אגודת הסטודנטים יונפקו בעמדות הנפקה שיוקמו ברחבת קומת ה- 700 בבניין ראשי, החל מ- 26.10.25 – 30.10.25, בימים א-ה בין השעות
09:00 – 16:00.
לאחר ה- 30.10.25 כרטיסי סטודנט לחברי אגודת הסטודנטים יונפקו בבית הדפוס בקומת ה 500 בבנין הראשי, בימים א-ה בין השעות 09:00 – 16:00, באישור אגודת הסטודנטים.
סטודנטים ותיקים בתשפ"ו
חברי אגודת הסטודנטים יוכלו לקבל מדבקות תיקוף לכרטיסים שברשותם לאחר עריכת רישום מערכת הלימודים לתשפ"ו. לשם כך, יש להגיע לעמדת ההנפקה של האגודה, שתמוקם בקומת ה 700 בבניין ראשי החל מ- 26.10.25 – 30.10.25, בימים א-ה בין השעות 09:00 – 16:00. לאחר התאריך הנקוב, יש לגשת בימים א-ה, למשרדי אגודת הסטודנטים בין השעות 09:00 – 15:00 לקבלת מדבקת התיקוף.
תלמידים שאינם חברי אגודה – יונפקו תעודות תלמיד בקומת ה- 500 בבניין ראשי, בבית הדפוס, החל מיום 26.10.25, בימים א-ה בין השעות 09:00 – 16:00.
תלמידים ותיקים שאינם חברי אגודה – יוכלו לקבל מדבקות תיקוף לכרטיס שברשותם, לאחר עריכת מערכת שיעורים לתשפ"ו, במחלקת שכר לימוד ושירותי תלמיד,
בבית הסטודנט, קומה 0.
חלוקה בקמפוס העיר
תלמידים חדשים הלומדים בקמפוס העיר בתשפ"ו (הכרטיס יונפק רק לתלמידים שעשו רישום למערכת תשפ"ו)
הכרטיסים יונפקו בתאריכים 26.10.2025 – 30.10.2025 בין השעות 10:00 – 14:00, בחדר מספר 009 בבניין דילן.
תלמידים ותיקים הלומדים בקמפוס העיר בתשפ"ו
תלמידים חברי אגודת הסטודנטים – מדבקות תיקוף לכרטיס חבר אגודת סטודנטים קיים, יינתנו בתאריכים 26.10.2025 – 30.10.2025 בין השעות 10:00 – 14:00,
בחדר מספר 009 בבניין דילן.
תלמידים שאינם חברי אגודת הסטודנטים – מדבקות תיקוף לכרטיס תלמיד קיים, יינתנו בתאריכים 26.10.2025 – 30.10.2025 בין השעות 08:00 – 16:00,
בחדר יועצות מספר 004 בבניין דילן.
חלוקה בקמפוס המושבה (לתלמידי בית הספר לעיצוב) :
הנפקת כרטיסי תלמיד, סטודנט ומדבקות תיקוף, בתאריכים 11.11.2025 ו- 12.11.2025, בין השעות 09:00 – 15:00.
לאתר אגף מנהל תלמידים – מחלקת שכר לימוד ושירותי תלמיד לחץ כאן
המחלקה לשירותי הוראה ובוגרים
מנהלת: גברת אורה גליקליך
א. מדור חדרים
תלמיד יכול לוודא את מספרי החדרים בהם נערכים הקורסים באתר האוניברסיטה בפורטל הסטודנטים תחת ״מידע״ – מערכת שעות.
ביטול שיעורים
ביטול שיעורים יומי ניתן לברר:
באתר האוניברסיטה בפורטל הסטודנטים תחת ״מידע״ – שיעורים מבוטלים וכן באפליקציה הסלולרית של האוניברסיטה.
זכאות להבחן
תלמיד זכאי להבחן אם מילא את התנאים הבאים:
- הקורס רשום בתוכנית הלימודים שלו.
- מילא את כל החובות האקדמיות ושמו מופיע ברשימת הזכאים להבחן.
- א. הציג לפני תחילת הבחינה תעודה מזהה רשמית עם תמונה.
ב.הציג אישור כניסה לבחינות הניתן להפקה עצמאית על־ידי הסטודנט בפורטל הסטודנטים וזאת לאחר שהתלמיד הסדיר את תשלום שכר לימוד. כמו כן, ניתן להציג אישור כניסה לבחינות במכשיר הטלפון הנייד או באפליקציה.
בכל מקרה לא יורשה התלמיד להבחן ללא תעודה מזהה רשמית עם תמונה!
חובת רישום לבחינות במועד ב'
על כל הסטודנטים המבקשים להיבחן במועד ב' חלה חובת רישום מוקדם למועד ב'. רישום מתבצע בפורטל הסטודנטים. ניתן להרשם/לבטל רישום החל משבועיים לפני מועד הבחינה ועד יומיים לפני הבחינה, לא כולל יום הבחינה.
סטודנט אשר יגיע לבחינה במועד ב' מבלי שנרשם מראש לא יוכל להשתתף בבחינה.
סטודנט שנרשם למועד ב' ולא הגיע לבחינה יחוייב באמצעות חשבון שכר הלימוד שלו בקנס בגובה 40 שקלים חדשים צמוד למדד יולי 2024.
במקרים בהם סטודנט ניגש למועד א' וציוני מועד א' לא פורסמו עד מועד סגירת ההרשמה למועד ב' — לא יושת קנס על הסטודנט.
אי הופעה לבחינה במועד מיוחד
תלמיד שאושרה לו בחינה במועד חריג ולא הופיע לבחינה, מבלי להודיע על כך לפחות 5 ימים מראש, יוטל עליו קנס כספי בגובה 130 שקלים חדשים צמוד למדד יולי 2024.
אי הופעה לבחינה לסטודנטים הזכאים להקראה
תלמיד אשר זכאי להקראה בבחינה ולא הופיע לבחינה או לא ביטל רישום לבחינה עד 48 שעות לפני התקיימותה, הוטל עליו קנס כספי בגובה 160 שקלים חדשים, צמוד למדד יולי 2024.
לוח בחינות
תאריכי הבחינה וחדרי הבחינה של מועדי א׳, ב׳ וחריג מופיעים בלוחות הבחינות הנמצאים באתר האוניברסיטה בפורטל הסטודנטים תחת ״מידע״- לוח בחינות אישי או לוח בחינות חוגי.
ביום הבחינה מתפרסמים כל חדרי הבחינות על גבי מסכי הטלוויזיה בכניסה לבניינים.
שימו לב: על הנבחן להיבחן אך ורק בחדר בו הינו רשום!
מדור בחינות לא ימסור בשום מקרה את חדרי הבחינות בטלפון!
פרסום ציונים
הציונים של הקורסים מתפרסמים באתר האוניברסיטה בפורטל הסטודנטים תחת ״מידע״, ובאפליקציה הסלולרית של האוניברסיטה.
מדור בחינות וציונים לא ימסור ציונים בטלפון. בכל מקרה של בירור ציון שלא נקלט/עודכן/שונה, יש לפנות למזכירות החוג.
שימו לב: תקנון בחינות וציונים מפורט נמצא בשנתון בתקנון לימודים לתואר ראשון, בוגר אוניברסיטה.
ג. מדור אישורים
קבלת קהל בימים א׳-ה׳ בשעות 10:30-9:00, 14:30-13:00.
בית הסטודנט, חדר 029, טלפון 8240713 / 8240677
כל סטודנט זכאי לקבל בחינם במהלך שנת לימודים אקדמית 6 אישורים בסך הכול, מתוך האישורים הבאים: אישור תלמיד, אישור ציונים, אישור גובה שכר לימוד, אישור מערכת שיעורים.
כמו כן ניתן לקבל אישורים מיוחדים בעברית ובאנגלית כגון: שנות לימודים לתואר, תחומי לימוד, זכאות לתואר, תרגום תעודה וכדומה. אישורים אלה ניתנים תמורת תשלום לפי הנוהל הקיים באוניברסיטה.
את הבקשות לקבלת כל האישורים יש להגיש דרך פורטל הסטודנטים באינטרנט, תחת “שירותים מקוונים״ – “הזמנת אישורים“. אישורים אלה יישלחו בדואר אלקטרוני לכתובת הסטודנט. כמו כן ניתן לקבל אישורים בשעות הקבלה במשרדי מדור אישורים.
הערה: האישור יהווה מסמך רשמי רק אם ניתן על ידי מדור אישורים והוחתם בחותמת האוניברסיטה.
ד. מדור בוגרים
קבלת קהל בימים א׳-ה׳ בשעות 10:30-9:00, 14:30-13:00.
בית הסטודנט, חדר 028, טלפון 8240668
זכאות לתואר
תלמיד זכאי לתואר בתנאי שהשלים את חובותיו האקדמיים על פי דרישות החוג/ים מבחינת היקף הקורסים והרכבם ועמד בכל התחייבויותיו לאוניברסיטה.
– בתואר ראשון:
א. עמד בתנאי המעבר של חוגי לימודיו והשיג ממוצע ציונים סופי של 60 לפחות בכל אחד מחוגי לימודיו.
ב. למד במסלול הדו־חוגי: 60 נקודות זכות
במסלול החד־חוגי: לפחות 120 נקודות זכות (או לפי דרישות החוג)
ג. סיום חובות אנגלית שפה זרה.
– בתואר מוסמך:
בהתאם לתקנות הרשות ללימודים מתקדמים והתקנונים החוגיים.
סיום לימודים וקבלת זכאות לתואר ראשון
א. תלמיד אשר סיים את כל חובותיו לתואר (בשני חוגי הלימוד, במסלול הדו-חוגי לרבות התוכניות המשותפות עם משפטים או בחוג אחד במסלול החד חוגי), זכאי לקבל אישור זכאות לתואר.
ב. על התלמיד לפנות למזכירות החוג/חוגי לימודיו לא יאוחר מתאריך 1 במרץ בשנה בה מתקיים הטקס. התלמיד יבדוק ויאשר את ציוניו הסופיים, ציון הגמר שלו, תאריך הגשת עבודה, תאריך זכאות לתואר ופרטיו האישיים. כמו-כן יקבע את סדר הרישום של חוגי הלימוד שלו בתעודת הגמר.
לאחר חתימת התלמיד על סגירת התואר לא ניתן יהיה לעדכן או לשנות את אישור הזכאות.
ג. האוניברסיטה תיזום סגירת זכאות לתואר לסטודנט שסיים את כל חובותיו לתואר ולא פנה להסדרת אישור זכאות (או לא הודיע על רצונו לעכב את סגירת התיק).
לתלמיד זה תינתן אפשרות ערעור תוך 30 יום מקבלת ההודעה בדואר. תלמיד שיממש את אפשרות הערעור יהיה חייב להשלים את כל חובותיו לתואר בתוך שנה מיום הערעור.
לאחר מכן יסגר אישור הזכאות באופן חד־צדדי, ולא ניתן יהיה לעדכן או לשנות אישור הזכאות.
ד. קבלת זכאות לתואר מותנית בסיום החובות הכספיים ליחידות האוניברסיטה.
- אישור מן המחלקה לשירותי תלמיד ושכר לימוד על כך שהתלמיד הסדיר את כל תשלומיו לאוניברסיטה.
- אישור מן הספריה על כך שהתלמיד אינו חייב ספרים או תשלומים לספריה.
- אינו חייב כל חוב אחר לאוניברסיטה.
ה. אישור הזכאות ואישור ציונים סופי ישלחו על ידי מדור בוגרים, כשבועיים לאחר קבלת האישור ממזכירויות החוג/ים ולאחר מילוי התנאים לעיל.
ו. באישור הזכאות מפורטים: החוג/ים שאותו סיים התלמיד, ציון הגמר ומועד הזכאות לתואר.
ז. מועד הזכאות לתואר יהיה התאריך שבו השלים התלמיד את חובתו האחרונה (בחינה, הגשת עבודה וכו׳). למען הסר ספק, בתיקון, שיפור או חזרה על קורס, תאריך הזכאות יהיה תאריך התיקון, שיפור או החזרה על הקורס.
ח. סטודנט שלא יגיש בקשה לסיום לימודים עד 1 במרץ בשנה בה מתקיים הטקס לא יוכל להשתתף בטקס בשנה זו, ולא יוכל לקבל אישור זכאות עד 1 ביוני של אותה שנה.
ט. עדכון/שינוי פרטים אישיים – פרטי התלמיד בתעודת הבוגר הינם פרטי התלמיד המופיעים ברישומי האוניברסיטה בתאריך סגירת המחזור (15 באפריל כל שנה).
שינוי בפרטים אלה יעשה על-ידי שינוי פרטים המופיעים ברישומי האוניברסיטה (על־ידי הצגת/צילום תעודת זהות עם הפרטים המתוקנים) במחלקה לשירותי תלמיד ושכר לימוד. רק שינוי שיבוצע עד למועד סגירת המחזור יתבטא בתעודות של אותו מחזור.
סיום לימודים וקבלת זכאות לתואר שני ושלישי
ראה בתקנון לימודים לתואר השני ולתואר השלישי.
הענקת תעודות
טקסי חלוקת תארים לבוגר אוניברסיטה, מוסמך אוניברסיטה ותעודת הוראה מתקיימים בסוף שנת הלימודים. בוגרים אשר נבצר מהם ליטול חלק בטקסים, התעודה תשלח לביתם בדואר רשום לאחר הטקסים.
לאתר אגף מנהל תלמידים – מחלקת שירותי הוראה ובוגרים לחץ כאן
תיקיון תלמידים
בית הסטודנט, חדר 026, טלפון 04-8240033
תלמיד המבקש לקבל צילום של מסמך מתיקו האישי, ישלם עבורו לפי הנוהל הקיים באוניברסיטה.
שנתון האוניברסיטה
שנתון האוניברסיטה לשנת הלימודים תשפ"ו מפורסם, על כל חלקיו, באתר האוניברסיטה באינטרנט. השנתון כולל הנחיות כלליות, תקנונים למיניהם והסברים על מתכונת הלימודים של החוגים. מערכת שיעורים מפורטת (כולל סילבוס), ניתן למצוא באתר בחיפוש ב״קטלוג הקורסים״. https://studapps.haifa.ac.il/catalog/#/courses
מניעת שירותים
תלמיד או תלמיד לשעבר אשר חב חוב כלשהו לאוניברסיטה, תהיה האוניברסיטה רשאית למנוע ממנו שירותים כלשהם, לרבות שירותי ספרייה, תעודות,
אישורים (כולל אישור כניסה לבחינות), בחינות, החלפת קורסים ושירותים נוספים, עד שיסולק חובו.
הכוונה וסיוע בפתרון בעיות שונות . . .
בעיה בקורס מסוים – ניתן לפנות למרצה הקורס. כל חוג מפרסם את שעות הקבלה של המרצים.
בעיה אקדמית-חוגית – יש להתקשר לחוג ומזכירות החוג תפנה אותך לאדם המוסמך לטפל בבעייתך.
בעיה אקדמית בפקולטה – יש לפנות למזכירות הפקולטה.
בעיה אקדמית בתחום לימודים מתקדמים – יש לפנות למזכירות ביה"ס בלום ללימודים מתקדמים, טלפון 04-8240214, 04-8240109.
בעיה כלל-אוניברסיטאית – ניתן להתקשר אל מרכזיית אוניברסיטת חיפה, טלפון 8240111- 04 אשר יפנו אותך לכתובת המתאימה.
בעיה אישית אחרת – ניתן לפנות לדיקנאט הסטודנטים, טלפון 04-8240335.
בקשה לשינוי שם, כתובת – ניתן לפנות למחלקה לשירותי תלמיד ושכר לימוד, בית הסטודנט, קומה 0, טלפון 04-8240320.
במקרה ואבדה לך תעודת תלמיד – ניתן לפנות למפעל השכפול, בניין ראשי, קומת המנהרה, טלפון 04-8240937.
בקשה ברור בעניין שכר לימוד – ניתן לפנות למחלקה לשירותי תלמיד ושכר לימוד, בית הסטודנט, קומה 0, טלפון 04-8240320.
בקשה לאישור לימודים – ניתן להזין את הבקשה באמצעות פורטל הסטודנטים או לפנות למדור אישורים, בית הסטודנט, קומה 0, טלפון 04-8240713.
בקשה בנושא מלגות – ניתן לפנות למדור מלגות בדיקנאט הסטודנטים, בית הסטודנט, טלפון 04-824069.
בקשה בנושא מעונות האוניברסיטה – ניתן להתקשר למשרדי המעונות בקמפוס, טלפון04-8240365, 04-8240621.
בקשה למסמכים מהתיק האישי– ניתן לפנות לתיקיון התלמידים, בית הסטודנט, קומה 0, טלפון 04-8240033.
במידה וזקוק לעזרה ראשונה – ניתן לפנות למרפאת עזרה ראשונה בניין ראשי, חדר 5520, טלפון 04-8240703, 04-8240237.
במידה ואבד לך משהו/מצאת משהו/ראית חפץ חשוד – יש להתקשר לבטחון טלפון 04-8240360, 04-8240386.
חבר באגודת הסטודנטים – ניתן לפנות לאגודה ולקבל הכוונה לנושאים בהם יוכלו לסייע לך – טלפון האגודה 04-8240519.
שרותים נוספים
חנות ספרים ״קרביץ״ (בניין ראשי)
מיני-מרקט (על יד מעונות הסטודנטים)
מכונות צילום (בכל הבניינים)
מסעדות ובתי קפה (בניין ראשי, בניין המדרגות, בניין רבין, בניין חינוך)
אמנות: מוזיאון הכט – נמצא בבנין הראשי.